Pep talk

Jag måste lyckas som konstnär. Varför? För att jag inte kan leva utan konsten, både andras och min egen. Andras för att jag inspireras av dem, och min egen för att det är så jag uttrycker mina känslor och tankar. Konsten är som terapi för mig, och jag kan därför inte leva utan min konst.

 

Varför måste jag lyckas? För att jag vill hålla på med konsten på heltid, jag vill kunna försörja mig på detta (vilket jag vet inte är speciellt lätt). Jag är redo att göra hur mycket som helst för att lyckas. Konsten är mitt sätt att leva, andas och bearbeta. Så varför ska jag inte kunna göra det på heltid?

 

Jag uppmanar mig själv att våga, kämpa, jobba mycket, jobba hårt. Då är lyckan som närmast, då är lyckan som störst. Ju mer jag kämpar desto närmre kommer jag mitt mål. Och jag vill uppnå mitt mål. Jag uppmanar mig själv att kämpa!

 

 

 

 

I need to succeed as an artist. Why? Because I can not live without art, both of others and my own. Others I am inspired by, and my own Because that is how I express my feelings and thoughts. Art is like therapy for me, and I can not live without my art.


Why do I need to succeed? Because I want to be a full time artist, I want to be able to support myself on this (which I know is not particularly easy). I am ready to do whatever it takes to succeed. Art is the way I live, breathe and work. So why should I not be able to do it full time?


I call upon myself to dare, struggle, work a lot, work hard. Then the happiness is the closest, then my luck is at its highest. The more I fight the closer will my goal be. And I want to achieve my goal. I urge myself to fight!



Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Bra inställning! :)

2011-10-18 @ 13:21:15
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Sara

Med den inställningen kommer du säkert att lyckas också :) Jag hejar på dig! :)

2011-10-18 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0