A thousand pieces - Work in progress



Detta är en ny teckning som jag började på i helgen. Ska fortsätta experimentera med mina akvarellpennor, så denna teckning kommer också att vara i färg. Dessutom har jag tänkt göra en riktigt bakgrund i en avvikande färg. Förhoppningsvis blir det bra. Jag tänkte fortsätta med denna ett tag innan jag lägger mig. Jag hoppas kunna få lite sömn inatt för en gångs skull. Ska upp tidigt imorgon och springa en runda. Känner att jag behöver det efter tre dagars lathet. Ha det bra!



This is a new drawing that I started on this weekend. I will keep experimenting with my watercolor pencils, so this drawing will also be in color. Also, I thought of doing a proper background in a contrasting color. Hopefully it will be good. I will continue with this for a while before I go to sleep. I hope to get some sleep tonight, for once. I will get up early tomorrow and go for a run. Feel I need it after three days of laziness. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0