The girl with the rose - Work in progress



Detta är en ny skiss som jag skissade inatt. Den är på ett A4 papper, vilket jag är ganska ovan vid just nu. Är mest van vid att teckna på på A3 papper just nu. Dessutom ser ena fingret fucked up ut. Turligt nog är en skiss bara en skiss. Det är oftast när jag skuggar som de rätta linjerna kommer på plats. Mina skissar är aldrig snygga. Men det är väl också så det ska vara? Medvetandeströmmen först, finliret sedan?

Hur som helst så har jag lagt The girl with the umbrella åt sidan så länge. Den dagen då jag bestämt mig om jag ska rita en bakgrund på teckningen eller inte, ja den dagen blir den nog klar. Tills dess tecknar jag annat. För jag vill inte hålla tillbaka min kreativitet för att jag är velig om en bakgrund. Just nu är min kreativitet på topp, så varför inte använda max utav den?

Har flera skisser till som ligger och väntar på mig. Hade fullt upp inatt eftersom jag inte kunde somna. Ska jag visa dem också eller ska jag ta dem efterhand som jag blir klar med teckningarna? Kanske skulle ett par smygtittar inte skada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0