New material


Water colours and two water colour pads, size A4 and A3

Känner för att kladda en del med färg. Har blivit väldigt inspirerad av färg den senaste tiden, så jag kände att det var en bra idé att köpa akvarellfärger och block. Det var flera år sedan jag sist målade med akvarellfärger (tror att jag gick i nionde klass), så jag är väldigt ovan. Jag hoppas på det bästa.



I feel like painting with colour. It's been a few years since I last time painted with water colour. I'm hoping for the best.

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Tack! :) Så länge man är försiktig med pennan och ser till att stiftet inte är för kort, på då blir det "repor" i teckningen, så tycker jag att den är helt super! haha

2011-07-18 @ 13:12:41
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0