Flickan med svart diadem


Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; HB, 3B och 6B, Letraset ProMarker
tuschpenna i färgen Black


Usch vad tråkigt att mina teckningar bara är av kvinnor egentligen... Det kom jag att tänka på just nu. Jag behöver nog vidga mina vyer en aning. Borde kanske passa på att titta på bilder på internet nu när det ändå är mulet och tråkigt ute. På så sätt kan jag kanske få inspiration att rita något annat än bara kvinnor. Det är lätt att falla tillbaka på det man känner sig mest bekväm med. Men för mig ska det handla om att ta chanser och think outside the box.

Jag slår vad om att jag kommer att falla tillbaka på att rita kvinnor snart igen...

Kommentarer
Postat av: Linda L

Duktig du är:D

2011-07-04 @ 15:31:57
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0