If I was rich I would...


Source

Om jag var rik skulle jag först och främst skänka större summor till Cancerfonden. Allt för många i min närhet har drabbats av någon form av cancer.

Om jag var rik skulle jag starta en organisation för att hjälpa utsatta/utrotningshotade djur. Alla varelser på vår planet har rätt att få leva. Det finns en anledning till att alla varelser som finns på jorden kom till från första början.

Om jag var rik skulle jag flytta utomlands. Ett hus på Mallorca och ett på landsbygden i Storbritannien, båda i miljöer som skulle kunna inspirera mig till att skapa konstnärliga ting. Dessutom skulle jag inreda båda husen själv för att få dem precis som jag vill.

Om jag var rik skulle jag hjälpa utsatta barn.

Om jag var rik skulle jag grunda ett zoo där mängder av olika djur skulle kunna få leva och ha det bra.



If I was rich I would first donate large sums to cancer research. Too many people around me have suffered some form of cancer.

If I was rich I would start an organization to help vulnerable / endangered species. All creatures on our planet have a right to live. There is a reason that all creatures on earth came to this place.

If I was rich I would move abroad. A house on Mallorca and the countryside in the UK, both in environments that could inspire me to create artistic things. Also, I would decorate both houses myself to get them exactly as I want.

If I was rich I would help vulnerable children.


If I was rich I would found a zoo where lots of different animals could live and have a good life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0