Ponytail

Materials: A4 drawing paper, Derwent Graphic pens; HB, 3B, 6B, Promarker; colour Black

Denna teckning är inspirerad av en bild jag sett på Jennifer Aniston (visst är den kvinnan grymt vacker?). Min inspiration har varit lite trytande den senaste tiden (kan bero på att jag har så mycket annat att göra också), därför tog jag en random bild och ritade av. Jag vet inte riktigt om jag tycker att teckningen är lik Jennifer Aniston. Vad tycker ni? Ser ni likheten?



This drawing was inspired by a picture I've seen of Jennifer Aniston (this woman is extremely beautiful, right?). My inspiration has been drying up a bit recently (could be because I have so much else to do), that's why I took a random picture and drew it. I do not really know if I think the drawing looks like Jennifer Aniston. What do you think? Do you see the resemblance?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0