Ponytail - Work in progress



Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag eftersom jag varit upptagen med annat. Jag har bara en vecka kvar tills skolan börjar, så jag försöker ta vara på ledigheten till max! Detta är i alla fall en teckning jag började på för någon vecka sedan. Jag har många andra skisser på lager som jag vill visa, men det får helt enkelt bli när jag har tid. Tills dess hoppas jag att ni har det bra :)



I have not updated the blog for a while since I've been busy with other things. I have only one week left until school starts, so I try to take advantage of the holiday to the maximum! Anyway, this is a drawing I started a few weeks ago. I have many other sketches that I want to show, but it will be when I have the time. Until then, I hope you are fine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0