Ny header



Efter att mitt internet har varit av sedan i går morse har jag äntligen fått upp en ny header.

Den är inte alls som jag tänkte mig från början, den är inte alls så fin som jag ville ha den och den är inte allt så personlig som jag ville att den skulle vara. Men denna får fan duga ett tag. Vill hellre hålla på med min konst just nu när jag har så mycket inspiration i stället för att klydda med en header. Jag kommer att ändra på den så fort jag får tid, självklar! Jag vill ju ha en header som passar min blogg, så att man fattar vad bloggen handlar om så fort man ser headern. Men men...

Nu ska underbar musik ljuda i mina öron och mina pennor dras över papper. Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0