Mappar med plastfickor




Från Drewex (en butik med allt en kreativ människa kan önska sig) som finns här i Malmö


Jag har införskaffat mig två stycken mappar med plastfickor i. En för A3 teckningar och en för A4 teckningar. 20 plastfickor finns i varje vilka kommer att fyllas snabbt om jag fortsätter att teckna i den takt jag gjort de senaste 2 veckorna. Dessa är skitsmarta att ha eftersom jag kan hålla bättre koll och ordning på mina teckningar + att jag skyddar dem från skada som vikta kanter och liknande.

Jag är sjuktligt trött idag. Ska ta det lugnt och lyssna på underbar musik ett tag nu innan jag kollapsar i sängen. Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Tack så mycket! blir jätte glad av det du säger :)

2010-09-27 @ 07:05:01
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0