Beauty - Work in progress






Här är en sneek-peak på min nya teckning. Märker själv hur fult jag skissar... Skulle behöva träna på att rita raka linjer när jag skissar :P

Detta är bara en ytterst liten del av hela teckningen. Ska göra hela bakgrunden också (första detaljerade teckningen jag gör faktiskt). Ritar på ett liggande A3 ark, så det finns mycket yta till höger på arket. Jag har med andra mycket plats för bakgrunden. Strävar efter att göra en dramatisk bakgrund faktiskt. Får hoppas på att det går bra.

Eftersom jag ska göra en hel bakgrund genom att fylla hela arket kommer det antagligen att ta en hel del tid. Jag tror inte att jag kommer att hinna göra den klar innan jag åker till Prag på torsdag, så ni får ha lite tålamod och vänta med att få se den färdiga versionen tills efter att jag kommit hem igen. Men det ska väl gå bra? :)

Ska börja skissa på bakgrunden nu. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - Konstblogg!

Svar: Nja, det beror väl på vad man menar med nystartad.. Den startades i Mars, men den är ju relativt ny! :)

2010-09-28 @ 15:32:41
URL: http://ronjazorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0