Stjärnor - Klotter






Ibland kan jag sitta och fundera och samtidigt rita stjärnor, så många att ett A4 papper nästan blir fullt. Det roliga är att (vilket ni kan se) inte ens kan rita raka och snygga stjärnor. Jag suger tydligen på det. Men för mig är sånt här klottrande rogivande, det är inte meningen att det ska vara snyggt. Ibland känner jag att jag bara behöver släppa lös pennan och inte vara den perfektionist jag egentligen är. Och jag kan helt ärligt säga att det är riktigt skönt att kunna rita bara för att rita och inte för att göra det snyggt och perfekt. Med andra ord så älskar jag att klottra :)

Om en stund kommer jag att visa en skiss som jag satt och kladda med för några månader sedan. Men nu ska jag först käka lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0