Snedlugg - Gammal teckning




Materialet: A4 skisspapper,
vilka pennor jag använt kommer jag faktiskt inte ihåg



Detta är en gammal teckning som jag hittade i en mapp där jag lagt ner en massa gamla teckningar. Denna är från i början av 2010, har ingen aning om riktigt när. Men jag har för mig att det var i februari/mars någon gång. Jag märker själv hur mycket jag har utvecklats sedan början av året. På denna teckningen är jag knappt nöjd med någonting. Anledningen till att jag sparat den och publicerar den här i bloggen är för att jag tycker det är kul att se hur mycket jag har utvecklats i mitt tecknande.

Nu blir det att leta inspiration till en ny teckning och börja skissa. Det är mycket roligare än att titta på de gulnade höstlöven i träden (som ändå är ganska få för att vara i oktober). Vi hörs, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0