Ros - Klotter






Detta är en ros som jag kladdade ner på ett papper för några månader sedan. Gjorde det mest för att testa hur det skulle bli att blanda både bläck och blyerts i en teckning. Och för att ha varit mitt första försök så tycker jag ändå att det blev ganska bra. Förhoppningsvis så syns det att det är en ros?

Jag har alltid älskat rosor, speciellt de som är blodröda och riktigt stora. De är väldigt vackra. En ros kommer att bli min första tatuering när jag väl får tummarna ur röven. Rosor betyder något extra mycket för mig (dock ett för känsligt ämne för att tas upp här i bloggen) så att tatuera in det på kroppen är ingenting jag kommer att ångra.

Nu tänkte jag faktiskt ta och lyssna på Dream Theater och skissa på något nytt! Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kul att du hittat min blogg. Jag är ständigt på jakt efter konstbloggar, det tycker jag är det roligaste att följa.

2010-10-08 @ 13:09:49
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det är perfekt mysatecknarväder..tyvärr jobbar jag så det var mest en önskedröm att få sitta o teckna idag. Hoppas du får mycket fint skapat!

2010-10-08 @ 13:32:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0