Promarker




Har funderat på att plocka fram mina promarkers och kladda med dem ett tag. Slits mellan att läsa Moa Martinsons "Mor gifter sig" (vilket jag måste göra) och ge utlopp för mina idéer och kreativitet. Det kliar i fingrarna på mig.

Har inte haft framme mina promarkers sedan jag tog studenten från Textil & Design linjen jag gick på. De har varit undanstoppade i mer än ett år. Undrar om de fortfarande funkar? Just nu käns det som om jag vill kladda i färg.

Om jag har tid över ikväll så åker antagligen promarkerpennorna fram! Men nu måste jag nog plugga. Har bara läst 70 sidor av bokens 284, riktigt dåligt av mig. Och den + Harry Martinsons "Nässlorna blomma" ska vara utlästa innan måndag. Äsch, det fixar jag säkert.

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0