Long Legs - Work in progress






Detta är min nya skiss. Har döpt den till Long legs, och när ni ser hela teckningen så kommer ni att förstå varför den heter så. Jag har skissat den på ett A3 papper, så den är ganska stor. Den kommer, precis som många av mina andra teckningar, att vara helt i blyerts. Tror inte att denna skulle bli speciellt snygg i färg om jag ska vara ärlig. Och att skugga i blyerts blir ju så himla snyggt!

Jag tänkte fortsätta på teckningen nu. Kommer inte göra speciellt mycket annat ikväll eftersom jag har hög feber och mår skit. Så får passa på att vara kreativ när jag ändå har tid och så muntrar det upp mig en del. Vi hörs, ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: r o c k z

SV; aaw tack så mycket! :)

2010-10-08 @ 20:38:18
URL: http://rockzie.blogg.se/
Postat av: Sara

En liten spontan fråga så där. Gillar du tjejer med stora bröst? Jag menar... Denna teckningen visar ju att tjejen har stora bröst och "Hot stuff" har ju också det. Så jag undrar bara om du gillar tjejer med stora bröst. (Inget illa menat)



Älskar din blogg<3

2010-10-08 @ 23:03:41
Postat av: JAS Drawings - Konstblogg

Svar till Sara:



Nu ska jag vara totalt ärlig. Jag själv har bara erfarenhet av stora byst, har alltid haft relativt stora. Så i mitt tecknande visar jag bara prov på min egen erfarenhet.



Dock så tycker jag att mindre bröst är sjukt snyggt på tjejer, vilket jag själv önskar att jag också skulle kunna ha (hade väldigt gärna haft en B-kupa eftersom min rygg tar jävligt mycket stryk så som det är nu). Så anledningen till att jag tecknar tjejer med stora byst är p.g.a. min egen erfarenhet (och plus så går det ju inte att neka att stora byst är sjukt sexigt, eller hur?).



Tack för att du gillar min blogg :)

2010-10-09 @ 13:34:45
URL: http://jasdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0