Where have you been all my life

image description

Inspired by Rihanna.

Bloggar från min iPhone.

Just nu har jag mycket att göra. Jag skissar idéer till nya plagg, skriver listor över vad jag behöver i materialväg och kunskapsväg, brainstormar fortfarande om vad verksamheten ska heta, läser om eget företagande så mycket jag hinner och försöker dessutom att andas mellan varven. Det är kanske inte så konstigt att bloggen blir lite lidande? Jag ska försöka bättra mig!

Jag kan ju passa på nu att fråga vad ni vill se mer av i bloggen. Mer av vad jag håller på med under dagarna, mer om företagande, mer om mode, mer inspiration, vad? Alla förslag är välkomna :)

 

-

 

I'm blogging from my iPhone.

Right now I have much to do. I sketch ideas for new clothes, writing lists of what I need in materials and in knowledge, still brainstorming what the business is to be named, read about entrepreneurship as much as I can and also try to breathe in between. It is perhaps not surprising that the blog is suffering a little? I'll try to do better!

I can take the opportunity now to ask you what you want to see more in the blog. More of what I'm doing during the day, more on entrepreneurship, more fashion, more inspiration, what? All suggestions are welcome :)

 


Kommentarer
Postat av: emmi

så fint med ringar mitt på fingret!

2012-03-14 @ 12:53:50
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Sara

Skitsnyggt med ring mitt på fingret!!

2012-03-15 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0