Unique things



Hej sötnosar! Jag har funderat mycket på utbudet i min framtida webbshop under veckans gång. I och med att jag bara är i startfasen (innan jag kommit på plus i kassan) så kommer jag inte att ha världens största utbud av kläder precis. Därför har jag funderat på att ha något unikt i webbshoppen. Med "unikt" menar jag t.ex. smycken i ett exemplar av varje sort, eller ett exemplar av ett klädesplagg. Smyckena kommer i sådana fall att främst vara halsband, möjligtvis örhängen också. Klädesplaggen kan vara lite allt möjligt, från kjolar till klänningar till linnen.

Jag har inte bestämt mig för något än och kommer säkert att grubbla över det ett tag till. Men jag skulle vilja veta vad ni tycker! Skulle ni vilja se smycken eller klädesplagg i begränsad upplaga?

-

Hi sweeties! I've been thinking a lot on the supply in my future webshop throughout the week. As I am only in the initial phase of my business I will not have the world's largest selection of clothing exactly. Therefore, I have thought about having something unique in the web shop. By "unique" I mean for example jewelry in one sample of each variety, or one sample of a garment. The jewelery will mainly be necklaces, possibly earrings too. The garments can be a bit of everything, from skirts to dresses to tops.

I have not decided anything yet and will surely ponder over it for a while. But I would like to know what you think! Would you like to see jewelry or clothing in a limited edition?

Kommentarer
Postat av: Sara

Både kläder och smycken skulle uppskattas av mig :)

2012-03-29 @ 12:11:12
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

du målar grymt bra. var bara tvungen att säga det :)

2012-04-06 @ 21:27:48
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0