Fixing my hair

A pic from my Instagram

 

Bloggar från min iPhone.
Just nu sitter jag med håret i snuddar. Ska ha det lite halvlockigt idag då jag ska upp i stan med bästa vännen. Tänkte att jag kunde vara ambitiös och fixa lockar nu när våren i princip har kommit hit. Känns fräscht och vårigt med lockar.

Jag har inte haft speciellt mycket tid att blogga den senaste tiden, och kommer inte att ha det nästa vecka heller. Då har jag massa plugg och jobb att göra. Men jag lovar att vara tillbaka snart igen. Ha det bra så hörs vi :)

-

Blogging from my iPhone.
I'm fixing my hair for a day in town with best friend. Curls feel fresh now when spring basically has arrived here. However, I just wanted to say that I won't be blogging much next week because I have studies and work to do. I will try to be back asap though. Take care and see you when I get back again :)

 


Kommentarer
Postat av: kristin

Skit snyggt hår! like your blogg! kram

2012-03-22 @ 10:04:45
URL: http://teamnero.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0