A place I want to live in the future




Enda sedan jag besökte Edinburgh i september förra året har jag varit kär i staden. Dessutom kommer jag ihåg dessa lägenheter som jag gick förbi nästan varje dag när jag var i Edinburgh. Sedan dess har jag haft dessa lägenheter i mina drömmar att en gång i framtiden få bo i. För 750 pund i veckan får man bo i denna 7 rums lägenhet på två våningar med 3 sovrum. Dessutom har man utsikt över stadens centrum. Underbart? Absolut! En dag i framtiden ska jag bo där.

-

Ever since I visited Edinburgh in September last year I have been in love with the city. Also, I remember these apartments as I passed them almost every day when I was in Edinburgh. Since then I have had the flats in my dreams to someday be able to live in. For £ 750 a week you get to live in this 7 room apartment on two floors with 3 bedrooms. In addition, there is a view over the city center. Wonderful? Absolutely! I will live there one day in the future.

Kommentarer
Postat av: Lisbom

Min första leverans med tröjor skickas i veckan, så snart så! :)

2012-03-25 @ 12:03:49
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0