Theresia - Work in progress



Detta är en skiss jag gjorde igår. Jag bestämde mig för att börja rita på A3 papper igen, vilket jag inte gjort på ett bra tag. Dessutom har jag bestämt mig för att använda lite olika medier (blyerts, färgpennor och Promarkers). Vi får se hur det blir.



This is a sketch I did yesterday. I decided to start drawing on A3 paper again, which I had not done for quite a while. In addition, I have decided to use some different tools (pencil, colored pencils and Promarkers). We'll see what happens.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Shiit va duktig du är :D

dööör!

2012-01-08 @ 15:20:44
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/
Postat av: Sara

Längtar tills man får se mer :)

2012-01-09 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0