Mina mål för 2012


Source: We heart It

Jag har aldrig haft behovet att att ge mig själv nyårslöften, jag har ändå fått saker gjorda. Detta är inte heller några nyårslöften. Detta är istället långsiktiga mål som jag ska nå under årets gång. Årets mål är att jag ska...

  • bli bättre på att skugga med blyerts
  • måla fler tavlor
  • försöka utprägla min personliga stil en aning mer
  • skapa minst 12 verk under årets gång (jag kan inte kräva mer än ett verk/månad)
  • börja göra videos till bloggen där jag visar när jag ritar/målar mina verk (en förfrågan från ett par läsare)
  • visa mer av sådant som inspirerar mig

 

Jag tycker att dessa mål låter rimliga för mig eftersom jag fortfarande kommer att lägga ner mycket tid på mina studier detta året.

 

 

 

I've never had the need to provide my own New Year's resolutions, I've still got things done. This is not some New Year's resolutions. These are long-term goals instead that I will achieve during the year. This year's goals are that I will...

  • become better at shading with pencil
  • paint more paintings
  • try to find my personal style slightly more
  • create at least 12 works during the year (I can not demand more than one artwork/month)
  • start making videos for the blog where I show when I draw/paint (a request from a few readers)
  • show more of the things that inspire me


I think these goals sound reasonable to me because I will still spend much time on my studies this year.

 


Kommentarer
Postat av: Bianca

Så skönt att se någon som inte lovar typ "börja träna" utan att vara mer kreativ istället.

2012-01-17 @ 16:56:52
URL: http://www.therabbithole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0