Be yourself; everyone else is already taken (Oscar Wilde) - Work in progress #3



Såhär ser det ut efter att jag blötlagt färgen med en pensel. Den ska snyggas till en aning till, och dessutom funderar jag på om jag ska färglägga bakgrunden eller kanske skriva något. Jag har lite beslutsångest, som vanligt. Ni får se den igen när den är helt klar.



Here's how it looks after I soaked the paint with water and a brush. It needs to be tidied up a little to, and also I'm wondering if I should color the background or maybe write something. I have some decisions anxiety, as usual. You may see it again when it is finished.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser väldigt intressant ut. Skulle kanske vara snyggt om du skrev någon text till.

2011-10-07 @ 13:45:59
Postat av: Anna

Det ser intressant ut :)

2011-10-07 @ 14:00:04
Postat av: Jasmine

***



Svar till Sara:



Jag har faktiskt skrivit text på teckningen nu (som jag tycker passar perfekt). Ni får alla se den färdiga versionen om ett tag :)



***

2011-10-07 @ 15:00:13
URL: http://jasdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0