Sketching


Jag fjantar mig framför webcameran.

Jag funderar på att göra 5-minuters skisser som jag sedan lägger upp här på bloggen. Skulle ni vilja det? Jag känner att jag behöver få ut all inspiration, alla tankar och alla känslor jag har i mitt huvud just nu. Jag hoppas på att 5-minuters skisserna hjälper mig med det.



I'm thinking of making 5-minute sketches which I then put up here in the blog. Would you like that? I feel I need to get out all the inspiration, all thoughts and all the feelings I have in my head right now. I hope that the 5-minute sketches helps me with it.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, gör det. Det skulle vara kul att få se :)

2011-11-14 @ 12:08:39
Postat av: Lisa - tecknar

Första gången du visar dig i bloggen? :O haha



Tack :D

2011-11-14 @ 13:52:39
URL: http://lisbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0