Some memories are hurtful - Work in progress #3




Här får ni se både den ursprungliga skissen (5-minuters skiss) i blyerts och där jag är just nu i mitt målande. Jag valde röd hårfärg eftersom bilden egentligen speglar mig, den person jag var förra året. Och då hade jag rött hår. Jag har en heeeel del kvar att göra, men det får bli nästa vecka någon gång. Just nu håller jag på att flytta till nybyggt, vilket kommer att ta hela veckan. Hoppas att ni förstår. Jag kan ju uppdatera bloggen med annat kul så fort jag får tid till det. Ha det bra! :)



Here you see both the original sketch (5-minute sketch) in pencil and where I am right now in my painting. I chose red hair because the picture actually reflects me, the person I was last year. And back then I had red hair. I have sooooo much more work to do, but it will probably be done next week sometime. Right now I'm moving to newly built, which will take all week. Hope you understand. I can update the blog with other fun stuff as soon as I get time to do so. Take care! :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

sv; åh, det har jag faktiskt tänkt visa, så det ska jag absolut göra!

2011-11-29 @ 14:30:17
URL: http://seriouslife.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du ritar rikigt fint :)

2011-11-29 @ 21:01:22
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Duktig du är på att teckna!

2011-11-29 @ 23:03:04
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: Sara

Redan nu, innan den är färdig skulle jag vilja köpa den! :) går det? :)

2011-11-30 @ 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0