Dreaming of flying free - Work in progress



Eftersom jag håller på att flytta till nybyggt nu i veckan har jag mina målar färger och sådant nerpackade. Istället får jag nöja mig med att rita med blyerts just nu (måste ju göra något när jag inte kan sova). Denna teckningen kommer nog att bli riktigt snygg om jag får den som jag vill. Det är ett ansikte och en örn. Egentligen tänkte jag måla denna på en canvasduk, men har som sagt mina målarsaker nerpackade...



Since I'm moving to newly built this week, I have my paints and such packed in a box. Instead, I have to limit myself to drawing in pencil right now (have to do something when I can not sleep). This drawing will probably be really nice if I get it as I imagine it. It is a face and an eagle. Actually I thought about painting this on a canvas, but as I said my painting things are packed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0