About

Jag har medvetet varit ganska anonym här i bloggen. Hur som helst tänkte jag ändra på det nu. Det är dags för mig att stiga fram ur skuggorna, haha. Så här kommer lite bilder och en presentation av mig :)

 

Vem är jag då?

 

 

 

 

Jag heter Jasmine, är 22 år och är född och uppvuxen i Malmö. Jag är alltså en riktig storstadstjej. För nuvarande pluggar jag Engelska på universitet (distans) och håller på med min konst. Dessutom söker jag jobb så att jag kan börja jobba inom en snar framtid. Mitt största mål i livet är att flytta utomlands och jobba med min konst, vilket jag är väldigt passionerad över just nu.

 

Först och främst skulle jag vilja flytta till landsbygden i Storbritannien. Sedan jag var i Skottland (september 2011) har jag inte kunnat sluta tänka på hur underbart det var där. Förutom Storbritannien skulle jag vilja bo i Deia på Mallorca (vilket är som mitt andra hem redan nu efter att jag besökt ön ett antal gånger). Helst skulle jag i så fall vilja bo i bergen med en vacker utsikt.

 

 

Dorset, England

Deia, Mallorca

(Press the pics for sources)

 

Jag startade min blogg i september 2010, då konsten var en hobby för mig. Det var inte förrän under sommaren 2011 som jag började ta konsten på allvar. Sedan dess har jag försökt att hitta min utpräglade, unika stil. Något jag fortsätter att jobba med så mycket jag kan.

 

Detta är vad jag har att erbjuda just nu, men mer kommer att fyllas på här :)

 

 

 

(Translation)

 

I have consciously been rather anonymous in this blog. Anyway, I thought to change that now. It's time for me to get out of the shadows, haha​​.

 

Who am I then?

My name is Jasmine, I'm 22 years old and was born and raised in Malmo. So I am a real city girl. Right now I am studying English at university (distance) and working on my art. In addition, I am looking for a job so I can start working in the near future. My biggest goal in life is to move abroad and work with my art, which I'm very passionate about right now.


First and foremost I would like to move to the countryside in Britain. Since I was in Scotland (September 2011), I could not stop thinking about how wonderful it was there. Apart from Britain, I would like to live in Deia, Mallorca (which is like my second home now after I visited the island several times). Ideally, I'd like to live in the mountains with a beautiful view.


I started my blog in September 2010, when art was a hobby for me. It was not until the summer of 2011 that I started taking my art seriously. Since then I have tried to find my distinctive, unique style. Something I continue to work with as much as I can.

This is what I
have to offer right now, but more will be filled in here :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med dina drömmar :)

2011-11-08 @ 11:20:54
Postat av: Anna

Lycka till med drömmarna :D

2012-02-10 @ 09:24:49
Postat av: Anna

Lycka till med drömmarna!

2012-02-15 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0