Snedlugg - Work in progress



Ännu en skiss som jag gjorde igår. Stör mig på att ögonen inte är jämna. Varför har jag alltid sådana problem med ögon?

Med tanke på problem. Har ni märkt så dålig jag är på att namnge mina teckningar? Jag ger dem världens sämsta titlar alltså, haha. Nej, den poetiska ådran i mig måste komma fram snart! Den enda titeln jag egentligen är nöjd med är Close your eyes and feel the warm summer brezee. Ja, den poetiska sidan av mig måste komma fram.

Nu ska jag ta min iPod, gå ut i solen och teckna. Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den blir nog riktigt bra :)

2011-06-30 @ 10:10:27
Postat av: Lisa - tecknar

Jag funderar på att sälja det också men jag är inte säker. Det jag har tänk är att sälja egendesignade plagg med mina tryck :) Likt Kan De men inte riktigt så.

2011-06-30 @ 12:29:08
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0