Hottie

Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; 2H, HB och 6B
Letraset ProMarker tuschpenna i färgen Black

Nu är denna teckningen också klar. Blev ganska nöjd med den faktiskt. Egentligen ritade jag den endast för att testa 6B pennor som jag inte använt innan. Jag tyckte faktiskt att den blev riktigt bra i 6B. Eller vad tycker ni?

Har en del nya skisser som jag vill visa er. Vet dock inte om jag orkar lägga upp det ikväll (i så fall blir det senare ikväll) eller om jag ska vänta med det till imorgon. Hur som helst hoppas jag att ni har det bra tills vi hpörs igen :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Tack! :)

2011-06-26 @ 18:58:45
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0