Warmth


Materials: A4 water colour paper, Louvre water colour

Blev riktigt nöjd med denna teckningen. Färgerna passar riktigt bra tillsammans, enkelheten är vacker, den förmedlar en känsla (i alla fall för mig). Jag skulle kunna rama in den och hänga upp den på väggen, så pass nöjd är jag med teckningen. Det enda jag egentligen stör mig på är ögonfransarna, de blev inte bra. Men helheten tycker jag är riktigt snygg.

Vad tycker ni? :)



I'm really happy with this drawing. The colors fit really well together, the simplicity is beautiful, it conveys a feeling (at least for me). I could frame it and hang it on the wall, that is how satisfied I am with this drawing. The only thing that really disturbs me are the lashes, they are not very good. But overall, I think this drawing is really nice.
What do you think? :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt vacker! Skulle gärna också vilja ha en sådan tavla :D

2011-07-20 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0