Shoes - Work in progress #2



Var så uppe i varv när jag kom hem i morse att jag inte kunnat somna. Bestämde mig därför för att fortsätta med denna teckningen. Dessutom skissade jag en till precis likadan. Varför? Jo, för att jag bestämde mig för att göra två versioner av den. En med Promarker pennor (som denna på bilden) och en som jag ska färglägga med akvarellfärger. Istället för att bestämma mig för det ena eller det andra så valde jag både och. Det kändes enklare så.

Nu ska jag fortsätta rita ett tag till. Förhoppningsvis somnar jag inte med pennan i handen och råkar måla utanför linjerna. Haha. Ha det bra :)



Was so wound up when I got home this morning that I could not sleep. Therefore I decided to continue with this drawing. I also sketched another exactly the same. Why? Well, because I decided to make two versions of it. One with Promarker pens (as on this picture) and one that I'm going to paint with watercolors.
Now I'll continue drawing for a while. Hopefully I do not fall asleep with the pen in hand and accidentally paint outside the lines. Haha. Take care :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Tack! :)



Vad rolig idé! Och roligt att man kan utforma det till så mycket!

2011-07-30 @ 15:22:35
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0