Kimi - Work in progress #2



Så här långt har jag kommit på min första kvinnokrigare. Hoppas att den blir bra fast att jag kladdade bläcket på läpparna så det blev snett. Men men... Nu ska jag lyssna på grym musik och rita. Ska bli skönt med en lugn kväll eftersom det är nyårsafton imorgon.




This is how far I have come on my first warrior woman. Hope the drawing becomes nice even though I put the ink on her lips and made it oblique. Well, well... Now I will listen to great music and draw. Will be nice having a quiet evening since it's New Year's Eve tomorrow.


Kommentarer
Postat av: melinda

Gud vad bra du är :o

2012-01-10 @ 13:21:33
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0