En sak ni inte visste om mig...




Bilderna kommer från Sköna Hem

... är att jag är grymt intresserad av inredning och arkitektur. Jag samlar på inredningstidningar som jag bläddrar i lite då och då. Jag älskar att gå i möbelvaruhus och i små butiker där de säljer antikviteter. Jag älskar de små detaljerna som kan förändra ett helt rum och göra det mer personligt (för mig sitter allting i detaljerna). Jag älskar färger och former, gammalt och nytt, maskulint och feminint. Jag längtar till den dag då jag bygger mitt eget hus från grunden och inreder det precis så som jag vill ha det!



One thing you did not know about me is that I am very interested in interior design and architecture. I collect interior design magazines that I look through now and then. I love to go into furniture stores and small shops where they sell antiques. I love the little things that can change an entire room and make it more personal (for me everything is in the details). I love colours and shapes, old and new, masculine and feminine. I long for the day when I built my own house from scratch and decorate it exactly the way I want it!


Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt intressant :) Jag gillar också inredning.

2011-08-02 @ 11:48:19
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

himla fint!

2011-08-02 @ 15:14:23
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0