Uppdatering



Nej, jag har inte dött, jag har bara varit riktigt borta ett tag. Det är så här att jag varit sjuk sedan jag kom hem från Prag (tre veckor sen nu ju...) plus att jag haft sjukt mycket plugg! Därför har jag varken haft tid eller ork att teckna och uppdatera bloggen. När jag blir sjuk så blir jag verkligen sjuk (drygt 39 graders feber alltid) så det är kanske inte så konstigt att jag inte orkat uppdatera här.

Dock kommer bloggen att bli lidande ett tag till framöver. Har två stora analyser som måste göras till på fredag, så paniken är stor hos mig just nu! Jag kan inte fatta hur mycket plugg jag har att göra. Och jag kan verkligen inte skylla på dålig planering eftersom jag är en planeringsfreak och har en sjukt bra planering med både fritid och marginaler så att om jag skulle bli tvungen att göra annat ändå får tid till att plugga klart. Hur fan kan det då vara så att jag känner mig sjukligt stressad just nu? Gaaah!

Nu ska jag fortsätta på första analysen som ska vara minst två sidor lång (ldet stora positiva är att den bara ska vara på minst två sidor, det är ju ingenting!). Om jag får tid någon dag snart så kommer jag att publisera fler work in progress bilder på "legs" så att ni får se. Men det blir antagligen inte förrän i helgen!

Ha det bra så hörs vi! Och ursäkta för mitt långa textinlägg... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0