Close your eyes and feel the warm summer breeze


Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; 2H, HB och 3B

Jag kunde inte sova inatt, vilket ledde till att jag halvlåg i sängen och ritade istället. När jag väl lade blocket och pennorna åt sidan var klockan halv fem. Jippie...

Hur som helst blev jag klar med denna teckningen. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag tror att mitt tålamod tog slut eftersom jag var trött, vilket resulterade i att jag slarvade. Jag kan inte riktigt säga att jag är nöjd med teckningen, fick inte riktigt fram den känsla jag ville ha. Det var meningen att titeln på teckningen skulle förmedlas, vilket jag inte tycker att den gör. Trots det vill jag lägga upp tedkningen på bloggen för att visa mina dåliga sidor också. Jag är ganska realistisk av mig, därför vet jag (och jag kan ärligt säga) att jag kan väldigt lite inom tecknande och målande. Dock försöker jag att göra det bästa av det jag kan.

Jag är min alldeles egen värsta kritiker. Och denna teckning tycker jag är skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0