Teneriffa











All pictures are photographed by me


Här är några bilder från min resa till Teneriffa. Det var ungefär 25 grader och sol varje dag. Underbart! Dessutom har jag varit uppe på en vulkan för första gången i mitt liv. Den heter Teide och är över 3700 meter hög. Vi fick inte komma upp enda uppe på toppen, men vi var uppe på över 2500 meters höjd. Det var riktigt häftigt.



Here are some pictures from my trip to Tenerife. It was about 25 degrees and sunny every day. Wonderful! In addition, I have been on top of a volcano for the first time in my life. It is called Teide and is over 3700 meters high. We did not get to come up to the top, but we were up over 2500 meters. It was really cool.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser otroligt vackert ut :) Jag önskade ocks att jag kunde få vila upp mig i sommarvärme, haha :)

2012-01-25 @ 21:31:58
Postat av: Anna

Vackra bilder :)

2012-01-28 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0