Tygkass



Usch vad bilden blev suddig... Hur som helst, jag lovade er förra veckan att visa en produkt, och detta är en av de produkter jag ska sälja i min framtida webbshop. Inte speciellt glamorös kanske, men hållbar och praktisk om man inte vill packa sin väska full med saker. Dessutom kan man använda tygkassen som en "axelväska". Längden på handtagen tycker jag verkligen är perfekt. Underbart att äntligen ha en produkt i handen och verkligen se hur den kommer att se ut. Tygkassen kommer att finnas i olika snygga färger, bland annat denna cobolt blå färgen. Så, vad tycker ni? :)

-

Yikes, the picture is very blurry... Anyway, I promised you last week to show a product, and this is one of the products I will sell my future webshop. Not very glamorous perhaps, but durable and practical if you do not want to pack your bag full of stuff. Moreover, you can use this bag as a "shoulder bag". I think the length of the handles is really perfect for that. Wonderful to finally have a product in my hands and really see how it will look like. The bag will be available in various great colors, including this cobalt blue color. So, what do you think? :)

Kommentarer
Postat av: Anki

åå vilken härlig blå färg!! <3

2012-02-27 @ 22:14:17
URL: http://baraanki.blogspot.com
Postat av: Anki

Sv: Trevligt. Vad blir det mer för färger? Nått mönstrat? (älskar leopardtryck! Eller rosa eller lila! HAha! Gillar det mesta! )

2012-02-29 @ 10:01:53
URL: http://baraanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0