Question

Jag har haft riktigt mycket uppgifter i skolan de senaste veckorna. Engelska B på universitetsnivå är ganska tidskrävande! Hur som helst tänkte jag fråga er en sak. Vad vill ni se mer av på min blogg?

Mer inspiration?
Mer personligt?
Vad?

Tacksam för era åsikter :)



I have had quite a lot of school assignments at school in recent weeks. English B at university level is quite time consuming! Anyway, I thought to ask you one thing. What do you want to see more of on my blog?

More inspiration?
More personal stuff?
What?

Grateful for your opinions :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket inspiration skulle vara kul :) Jag älskar känslan när jag blir inspirerad.

2011-09-30 @ 11:52:33
Postat av: Anna

Mer personligt skulle vara kul

2011-10-03 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0