My progress





Jag kan inte förstå hur mycket jag har utvecklats på bara ett år. För ett år sedan skuggade jag endast med 2B pennor och bomullstussar. Nu skuggar jag med minst 6B och stompfar. Dessutom skuggar jag mycket bättre nu än vad jag gjorde innan. Och jag är mycket noggrannare med detaljer nu. Detta får mig bara att vilja utvecklas och lära mig ännu mer, för jag vet att det går. Undrar hur mycket jag utvecklas på ytterligare ett år. Jag väntar med spänning.



I can not believe how much I have developed in just one year. A year ago I only shaded with 2B pencils and cotton balls. Now I shade with at least 6B pencils and stompfs. Furthermore I shade much better now than I did before. And I am very careful with the details now. This just makes me want to develop and learn even more, because I know it is possible. Wonder how much I will developed one more year. I waiting with excitement.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0