Inspiration - Ancient Aliens (documentary)



Detta är en serie som jag tittar flitigt på just nu. Jag har alltid varit fascinerad av aliens (och dessutom antika Egypten). Denna serie handlar om forskare, fysiker, professorer m.m. som tror att jorden har varit besökt av aliens förr i tiden. Deras teorier verkar äkta.

Hur som helst blir jag väldigt inspirerad av denna serie. Mitt huvud svärmar av bilder av aliens, hur de ser ut, hur deras kulturer och planeter ser ut, om de har rymdskepp och om de kommer att besöka jorden igen. Jag känner för att skissa något nytt, någon alien!



This is a series that I watch diligently right now. I've always been fascinated by aliens (and also ancient Egypt). This series is about scientists, physicists, professors, etc. who believe that Earth has been visited by aliens in the past. Their theories seem genuine.

Anyway, I am very inspired by this series. My head swarms of images of aliens, what they look like, how their cultures and planets look like, if they have space ships, and whether they will come to visit Earth again. I feel like sketching something new, like an alien!

Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg!

2011-10-28 @ 07:08:34
URL: http://smiilee.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Fräckt!

2011-10-28 @ 07:49:37
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Sara

Aliens är riktigt coolt.

2011-10-28 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0