Extraterrestrial - Work in progress



Detta är en skiss på en Extraterrestrial som jag gjorde igår. Nu är min kärlek till Extraterrestrials tillbaka igen. Det var ju ett tag sedan sist jag uttryckte min kärlek för det okända, haha. Jag ska fortsätta rita på denna nu. Det bli en dag full av ritande idag. Skönt! Lite senare, innan jag ska iväg och köpa lunch, får ni se hur långt jag kommit.



This is a sketch of an Extraterrestrial that I did yesterday. Now my love for Extraterrestrials are back again. It was quite a while since last time I expressed my love of the unknown, haha​​. I will continue to draw on this now. It will be a day full of drawing/painting today. Nice! You will see how far I've come later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0