Be yourself; everyone else is already taken (Oscar Wilde)


Materials: A4 water colour paper, Caran d'Ache watercolor pencils colors; Lemon Yellow, Orange, Purple, Scarlet, Ultramarine, Cobalt Blue, Grass Green, Black and White

Jag kunde inte scanna in bilden i min laptop, fick istället fota den. Färgerna är inte lika färgstarka på bilden som i verkligheten. Vissa ställen på teckningen är jag nöjd med, andra inte. Det är så det brukar vara. Hur som helst var det kul att kladda lite med färg, det var längesedan jag gjorde det. Det var så kul att jag ska göra även nästa teckning i färg.



I could not scan the image into my laptop, had to take a picture of it instead. The colors are not as colorful in the picture as in reality. I am happy with some parts in the drawing, and some not. That's how it usually is. Anyway, it was fun to smear around with color, it was a long time since I did that. It was so fun that I will even do the next drawing in color.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Grymmo! Satsa på att måla upp dem på stora tavlor och SÄLJ!

2011-10-20 @ 08:32:07
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0