A thousand pieces - Work in progress #3



Teckningen går sakta men säkert framåt. Jag har så mycket att plugga nu att jag knappt hinner rita. Hur som helst är det så här teckningen ser ut just nu. Jag blötlade den röda färgen igår när jag tittade på fotbollen. Nästa steg är att göra bakgrunden. Funderar på vilken färg jag ska välja. Blir nog en grön. Grönt och rött ger ett snyggt kontrast. Vi hörs! :)



The drawing goes slowly but steadily forward. I have so much to study now that I barely have time to draw. Anyway this is how the artwork looks right now. I soaked the red color yesterday when I was watching football. The next step is to make the background. Thinking about what color to choose. Will probably be a green. Green and red gives a nice contrast. See ya! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är nyfiken på resten av teckningen. Är det ett hjärta som är brustet? Väntar med spänning på den färdiga bilden :)

2011-10-12 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0