Warrior Princess 1 & 2 - Work in progress




Två nya skissar till. Det är två krigarprinsessor (eller egentligen en och samma krigarprinsessa, eller är de kanske tvillingar?), på två olika teckningar. Det finns en del skillnader mellan teckningarna, bland annat att de inte står på samma sätt båda två.

Hur jag fick idén till att teckna två krigarprinsessor var för att jag såg en riktigt snygg bild på Xena the warrior princess igår kväll (jag var beroende av den serien när jag var yngre). Dessutom är jag väldigt into fantasy, och jag totalt älskar starka kvinnliga krigare. Det var lite så jag tänkte. Får hoppas på att de båda teckningarna kommer att visa prov på två starka, kvinnliga, sexiga krigare när de väl är färdiga.

Nu ska jag rita i några timmar (förhoppningsvis ostört). Jag önskar att jag kunde försörja mig på detta, göra detta resten av mitt liv! Fan vad jag skulle vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskade också Xena när jag var yngre. Ser fram emot att få se dessa teckningarna klara :)

2011-06-21 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0