Long Legs



Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; HB, B och 2B,
Letraset fineliner tuschpenna

Bilden är inspirerad av en bild på Tyra Banks som jag hittade en dag under mina daglia sökningar på Google (jag kollar ofta på bilder på internet, det är bland annat så jag får en massa inspieration till nya teckningar).


Medan jag ändå sitter och jobbar tänkte jag visa bilder på denna teckning som jag gjorde klart för flera månader sedan. Jag kommer snart (inom några dagar) att visa er bilder på teckningar som jag gjort denna veckan. Det blir inte så många egentligen, har endast gjort klart 4 teckningar i veckan. Men förutom det kommer jag även visa ett par teckningar som är på G. Har så himla mycket inspiration just nu, så jag skissar hela tiden nya.

Nu måste jag fortsätta jobba ett tag till. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0