Lips - Work in progress #2



Just nu är jag duktigt trött. Har snart varit vaken i 39 timmar i streck. Det sjuka är att under dessa 39 timmar har jag varit konstant aktiv. Antagligen därför jag inte kunnat somna, haha, och just därför jag inte orkar mig ut ikväll. Party är inte riktigt min grej när jag är så här trött. Hamnar på de mest udda platser då, haha.

Hur som helst så har jag bland annat gjort läpparna på bilden. De blev inte riktigt så "glossiga" som jag ville ha dem. Usch, jag måste verkligen öva, öva och öva lite till. Övning ger färdighet, sägs det ju.

Nu ska jag titta på film och antagligen somna, om jag har tur alltså... Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0