För ett år sedan...





Bilder fotade av mig

... var jag på Mallorca. Sol, värme och vackra stränder. Att titta tillbaka på bilderna jag tog där nere ger mig en bittersöt känsla. Minnena är underbara, men jag saknar det otroligt mycket. Har nog aldrig älskat en plats så mycket som den lilla ön i medelhavet. Det var sköna dagar på stranden och underbara kvällar/nätter i sällskap med cider och vodka (inte tillsammans dock ;P).

Minnena från Mallorca ger mig känslor som inspirerar mig. Det är sådana känslor jag vill framföra i mina teckningar. De där känslorna man känner då allting känns så rätt, när man är som lyckligast, och då man inte har några bekymmer att oroa sig för.

Jag saknar verkligen de dagarna då jag inte hade några krav på mig. Jag saknar de dagarna då jag bara kunde vara, leva, ha kul. Jag hoppas verkligen att jag får e mitt älskade Mallorca snart igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Tack detsamma! :)

2011-06-30 @ 19:36:54
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0