För att det är här jag vill bo...

Dorset i England



Deia på Mallorca


(Klicka på bilderna för att komma till bildkällorna)

Visst ser det helt underbart ut på bilderna?

Min stora dröm har alltid varit att flytta ifrån Sverige, av någon anledning så trivs jag inte här (och jo, jag är helsvensk men det betyder inte att jag måste trivas i mitt hemland). Enda sedan jag var liten har jag dragits till de brittiska öarna, främst England och Skottland. Anledningen till att jag vill bo på landsbygden beror nog på att jag är trött på storstäder (har bott i Malmö hela mitt 21-åriga liv och är riktigt trött på det).

En annan dröm har varit att flytta till Mallorca. Jag älskar den ön, den är helt underbar. Har dock endast varit där tre gånger, men varje gång jag åkt hem därifrån har jag (nästan) mått fysiskt dåligt. Det finns ingenstans jag mår så bra som när jag är på Mallorca.

Förhoppningsvis kommer båda mina drömmar att uppfyllas. Ett hus på landsbygden i England och ett hus i bergen i Deia. Åh vad det hade varit underbart.

Var skulle ni helst vilja bo? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser verkligen mysigt ut. Jag skulle inte ha något emot att bo i England. Verkar vara riktigt vackert, liksom Skottland.

2011-06-07 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0