Ett ensamt träd - Work in progress



Detta är en ny skiss som jag just ritat. Tänkte att det var på tiden jag ritade lite landskap. Som ni kanske förstår på titeln så är det alltså ett ensamt träd. Under trädet ska det finnas gräs och på himmeln en del moln (för hur intressant är det med en teckning som har helt tom himmel?). Denna teckning kommer nog att ta lite längre tid än mina andra. Dels för att jag aldrig tecknat landskap förr, dels för att jag inte kan bestämma mig om jag ska göra teckningen i färg eller inte. Varför måste jag ha den särren i huvudet som hindrar mig från att våga testa nya saker? ibland är det där med konst ganska frustrerande...

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Skulle vara kul att se lite färg! Kanske tom orealistiska färger?

2011-06-28 @ 19:51:35
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0