En ny header skulle nog inte skadat...


Om jag får någon tid över i veckan skulle jag kunna göra en ny header också. Men då ska jag i så fall göra den lite snyggare, mer personlig och som har med mitt ritande att göra. Inspirationen snurrade just igång i huvudet på mig, haha. Vad tycker ni om en mer personlig header?

Jag trodde inte att jag skulle bli klar med bloggdesignen så här snabbt. Jag har tydligen lärt mig en hel del ändå under de gånger jag ändrat utseendet på bloggen. Hur som helst tycker jag att bloggen är lite roligare nu än innan. Det som är sjysst nu är att jag kan lägga upp större bilder nu. För det är ju bilderna som ska synas, eller hur? :)

Nu ska jag plugga på om eget företagande. Ja, jag funderar på att starta eget (igen). Det har jag tänkt på många gånger innan också. Nu står det högt på min prioriteringslista igen.

Antagligen lägger jag upp nya bilder på mina teckningar ikväll. Tills dess hoppas jag att ni får en bra dag :)

Och btw, Sara. Ja, jag sov jättebra inatt :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Åh nyfiken! Vad ska du starta? :)

2011-06-29 @ 11:01:30
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0